اخبار

پیام رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در پیامی، فرارسیدن 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

متن پیام دکتر خسرو عزیزی:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال 1357 و آغاز ایام دهه مبارک فجر را به ملت شجاع، شهیدپرور، ولایتمدار و حماسه ساز ایران اسلامی، تبریک عرض می نمایم.

انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی، همچنان در پرتو ولایتمداری و تقویت و ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت، یک انقلاب زنده و پویاست و نقش و مشارکت دانشجویان و جامعه علمی کشور، در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف علمی، از عوامل مهم پویایی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بی تردید، کسب موفقیتها و دستاوردهای مختلف، مرهون مجاهدتها و رشادتهای شهیدانی همچون سردار رشید اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی است که با فداکاریها و جانفشانی های خود، امنیت پایدار ایران اسلامی را تضمین کرده اند و در سایه این امنیت پایدار و تحت زعامت و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این پیشرفتها، به دست آمده است.




۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۰
۱۵۰۸ بازدید