اخبار

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه لرستان با شهدا در اولین روز دهه مبارک فجر

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

 

دانشگاهیان دانشگاه لرستان، همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه، با آرمانهای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.

صبح روز شنبه، 12 بهمن ماه، با برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و همزمان با سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در سال 57، دانشگاهیان دانشگاه لرستان، در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه، حضور یافته و با قرائت فاتحه و غبارروبی مزار سه شهید، به مقام شامخ شهدا، ادای احترام و بار دیگر، بر تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تأکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این  آیین، گفت:«وقوع انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره)، در زمانه ای که ماده گرایی و مکتبهای مادی و الحادی در حال گسترش بودند یک نعمت بزرگ دینی و معنوی برای ایران اسلامی بود».

دکتر فلاحی اصل، تصریح کرد:«با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی، معنویت و دین، وارد سیاست و حکومت داری شد و این، یک دستاورد بزرگ الهی است».

گفتنی است از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و در محل ورزشگاه امام علی (ع) دانشگاه، به قید قرعه، به تعداد 22 نفر از دانشگاهیان، جوایزی اهداء شد.

شعار دهه مبارک فجر امسال (چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی)، عبارت است از: «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت». 



 


۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۰
۱۹۱۵ بازدید