اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: همکاریهای پژوهشی دانشگاه و دستگاههای اجرایی، گسترش یابد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در جلسه با شورای کانون صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، گفت:«باید همکاریهای پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه با دستگاههای اجرایی استان در راستای کمک به رفع مشکلات و چالشها را گسترش داد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، ظهر روز دوشنبه، 30 دی ماه، جلسه اعضای شورای کانون صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با ریاست دانشگاه لرستان، برگزار شد.

اعضای حاضر در جلسه، نظرات مختلف، به ویژه برخی پیشنهادات درباره آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی را با رئیس دانشگاه لرستان، در میان گذاشتند.  

دکتر عزیزی، در این جلسه، توضیح داد:«خوشبختانه انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی کاربردی از جمله مباحث مهمی است که در سیاستهای تشویقی و ارتقایی علمی _ آموزشی، لحاظ شده است و البته از پیشنهادات در راستای هرچه کیفی تر شدن تصمیمات، استقبال می کنیم».

وی افزود:«دانشگاه لرستان دارای ظرفیتها و توانمندیهای مختلف پژوهشی و تحقیقاتی بالایی است و خوشبختانه، قراردادهای خوبی با سایر دستگاههای اجرایی استان منعقد شده که در جهت بسط هرچه بیشتر نقش دانشگاهیان در رفع مشکلات استانی است».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«بایستی طرحهای پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی و برونگرا در همکاری مشترک دانشگاه با بخشهای اجرایی و خصوصی استان، تقویت شده و افزایش یابند».

دکتر عزیزی افزود:«هدف، آن است که دانشگاه، نقش یک مشاور علمی کارآمد و اثرگذار را برای دستگاههای اجرایی در راستای کمک به رفع مشکلات، ایفاء نماید». 

وی، بیان کرد:«امسال و در راستای تقویت طرحهای پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی، تعداد 16 طرح پژوهشی و تحقیقاتی مشترک دانشگاهی و دستگاههای اجرایی استان، تصویب شده است».



 


۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰
۱۷۹۴ بازدید