اخبار

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در جلسه شورای ورزش دانشگاه لرستان: ارائه راهکارهای علمی باعث پیشرفت ورزش استان می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

 

سیدعلی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، در جلسه شورای ورزش دانشگاه لرستان، شرکت کرد.

این جلسه، شنبه، 21 دی‌ماه به ریاست دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان، تشکیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، در این جلسه، گفت:«بی‌تردید، برگزاری اینگونه جلسات در راستای افزایش اهمیت و جایگاه جامعه دانشگاهی استان در عرصه‌های مختلف ورزش استان است و باید از ریاست محترم دانشگاه لرستان، تشکر کنم».

سیدعلی کریمی، تشریح کرد:«ورزش دانشگاهی استان لرستان، دارای ظرفیتها و پتانسیل‌های فراوانی است و باید ارتباط و تعامل بین دانشگاه لرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان، بیشتر شده و با هم‌اندیشی، راهبرد و راهکار، بتوان نتایج خوبی برای ورزش استان، به دست آورد».

کریمی، تصریح کرد:«جامعه موفق، جامعه‌ای است که در هر زمینه‌ای، با رویکرد علمی و تخصصی، کار کند؛ استفاده از توانمندی‌های علمی دانشگاهیان از جمله دانشگاه لرستان، به طور حتم باعث پیشرفت ورزش استان لرستان خواهد شد».

وی، توضیح داد:«یکی از ظرفیتهای مهم دانشگاه لرستان در حوزه پژوهش است و بدون شک با استفاده از پژوهشها و تحقیقات کاربردی دانشگاهی، می‌توان هم در زمینه شناسایی چالشها و آسیب‌ها و هم در زمینه ارائه راهکارها برای رفع مشکلات، به صورت موفق عمل کرد».

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، توضیح داد:«در استان لرستان، تعداد 50 هیئت استانی ورزش و بیش از 600 هیئت ورزش در شهرستانهای استان، فعال هستند که خود، یک ظرفیت مهم برای استفاده از پژوهشهای دانشگاهی است؛ وجود این تعداد فعال هیئت‌های ورزشی، می‌تواند یک فضای خوب و اثرگذار برای فعالیت‌ ورزشی دانشجویان نیز باشد».

سیدعلی کریمی، تصریح کرد:«اگرچه ورزش استان لرستان در بحث سرانه ورزشی، دارای یک عقب‌ماندگی است اما براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و رعایت اصل توازن زیرساخت‌ها در استان، هدفمان آن است که کمبود سرانه ورزشی را جبران کنیم».

کریمی، ابراز آمادگی کرد همکاریهای اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و دانشگاه لرستان، افزایش یابد.

وی، افزود:«در بخش حمایت از پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌ها، آمادگی کامل را داریم که همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی دوجانبه را گسترش دهیم».

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، تصریح کرد:«همچنین، برای حمایت از ورزش دانشجویی، این آمادگی را داریم که امکانات ورزش و جوانان استان لرستان را در اختیار توسعه هرچه بیشتر ورزش دانشجویی، قرار دهیم».

سیدعلی کریمی، گفت:«در بحث میزبانی‌های ورزشی که دانشگاه لرستان برعهده می‌گیرد هم این آمادگی وجود دارد که کمک‌های لازم را در همه رشته‌های ورزشی انجام دهیم».

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، تأکید کرد:«هدف تیم مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان این است که با عمل‌گرایی و برنامه‌محوری و به دور از شعارزدگی، گامهای اثرگذاری برای ارتقای ورزش استان لرستان بردارد».  

گفتنی است در این جلسه، دکتر حجت‌اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، احسان احمدی، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان و سایر اعضای حاضر در جلسه، دیدگاهها و نقطه‌نظرات خود را در راستای تلاش هرچه بیشتر برای توسعه ورزش دانشگاهی، بیان کردند.




 


۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۰
۲۲۷۰ بازدید