اخبار

برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

 

با حضور دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا در مسجد فاطمه زهرا (س) دانشگاه لرستان برگزار شد.

این مراسم معنوی را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان که مدیریت آنرا حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی برعهده دارد، صبح چهارشنبه، 18 دی ماه با حضور کارکنان دانشگاه لرستان، برگزار کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای شرکت در نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه پنج کشور که میزبان آن، دانشگاه لرستان است عصر روز سه شنبه، 17 دی ماه، وارد خرم آباد شد.

دکتر غلامرضا غفاری در سخنان کوتاهی در مسجد فاطمه زهرا (س) دانشگاه لرستان و در جمع کارکنان این دانشگاه، گفت:«شهید سپهبد سلیمانی از هر نظر یک الگوی کامل اخلاقی برای همه ماست و راه این شهید بزرگوار با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت».

دکتر غفاری، افزود:«برخی بزرگان همچون سردار شهید سلیمانی، هم در زمان حیاتشان و هم پس از حیاتشان، منشأء برکات فراوانی برای جامعه هستند و شهادت این سردار بزرگ، بی تردید وحدت و انسجام ملت ما برای ایستادگی در برابر توطئه های آمریکا را افزونتر کرده است».

گفتنی است در این مراسم، به مناسبت شهادت سردار افتخارآفرین ایران و جهان اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حاضران به سینه زنی پرداختند.



 


۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰
۱۸۶۲ بازدید