اخبار

ادای احترام معاون وزیر علوم به مقام شامخ شهدا

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

 

دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که صبح چهارشنبه، 18 دی ماه،  برای شرکت در نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه پنج کشور، به دانشگاه لرستان سفر کرد بعد از حضور در مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا در مسجد فاطمه زهرا (س)، در محل مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان حضور یافت و با قرائت فاتحه و غبارروبی از مزار سه شهید گمنام، به مقام شامخ شهیدان، ادای احترام کرد.

در این مراسم معنوی، محمدهادی عسکری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، کامرانی فر، مدیر اجرایی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، در جمع کارکنان دانشگاه لرستان در مسجد فاطمه زهرا(س)، گفت:«شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، هم در زمان حیات و هم پس از حیات، منشاء برکات فراوانی برای جامعه شد و ایشان، یک الگوی کامل اخلاقی برای همه ماست».

دکتر غفاری، تصریح کرد:«شهادت سردار سلیمانی، ملت ایران را در راه مبارزه با آمریکا، متحدتر و منسجم‌تر کرد».

گفتنی است روز چهارشنبه، 18 دی‌ماه، نشست معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای منطقه پنج کشور، به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

منطقه پنج کشور براساس تقسیم‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شامل: دانشگاه لرستان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دانشگاه ایلام، دانشگاه کردستان و دانشگاه آیت الله­‌العظمی بروجردی می‌شود.



 


۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰
۱۶۷۷ بازدید