اخبار

دکتر خسرو عزیزی: شهادت سپهبد سلیمانی، چهره کریه و جنایتکار آمریکا را به جهانیان نشان داد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان گفت:«رشادتها و مجاهدتهای شهید سپهبد سلیمانی از عوامل سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان، بوده است».

دکتر خسرو عزیزی در کارگاه هم اندیشی و معرفت افزایی ائمه جماعات و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاههای استان لرستان که روز شنبه، 14 دی ماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد:«شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مالک اشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و شهادت ایشان را، به ملت شجاع و شهیدپرور ایران، تبریک و تسلیت می گویم».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«همانگونه که مجاهدتها و رشادتهای سردار افتخارآفرین اسلام، حاج قاسم سلیمانی، از عوامل مهم سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بود، شهادت ایشان هم، وحدت و انسجام مردم را بیشتر کرد و چهره کریه و جنایتکار آمریکا را به جهانیان، نشان داد».

دکتر عزیزی، تشریح کرد:«برگزاری اینگونه نشستهای هم اندیشی، یک اقدام مهم در جهت افزایش سطح معنویت دینی در محیطهای دانشگاهی و در راستای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه است».

وی، افزود:«وجود و فعالیت ائمه محترم جماعات در سطح دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، یک برکت برای تقویت معنویت و توجه به تعهد در کنار تخصص است».

دکتر خسرو عزیزی، توضیح داد:«همانگونه که استاد شهید مطهری گفته اند تعهد و تخصص، باید همراه هم و در کنار همدیگر باشند و فعالیت ائمه محترم جماعات دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، در راستای ترویج و گسترش معنویت دینی و تعهد در بین دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان است».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«از نقطه نظرات و دیدگاههای ائمه محترم جماعات دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان، باید بیشتر از گذشته، در جهت هرچه اسلامی تر شدن دانشگاهها، استفاده نمود».

گفتنی است این کارگاه را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، برگزار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان است.




۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۰
۱۵۹۲ بازدید