اخبار

جلسه هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی لرستان به ریاست دکتر عزیزی

۱۳۹۸/۱۰/۱۰

 

جلسه هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان لرستان، به ریاست دکتر خسرو عزیزی، برگزار شد.

صبح روز سه شنبه، 10 دی ماه، جلسه هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان لرستان در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان و به ریاست دکتر خسرو عزیزی، برگزار شد.

در این جلسه، دکتر عزیزی، بر ارتقای هرچه بیشتر کیفیت آموزشی در مراکز آموزشی استان لرستان و استفاده از نوآوریها و راهکارهای جدید برای تحقق این مهم، تأکید کرد.

دکتر عزیزی از اعضای هیئت خواست در مباحث، موضوعاتی همچون ارزیابی رشته های تحصیلی دانشگاهی از نظر شاخص میزان اشتغال دانش آموختگان نیز مورد توجه قرار گیرد.

دبیر هیئت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان لرستان، دکتر نعمت شمس است.

در این جلسه، گزارشهای بازدید از مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی _ غیردولتی استان لرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است در شهریورماه 98، دکتر سعدان زکائی، رئیس مرکز نظارت و ارزیابی مراکز آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نامه ای، از زحمات و پیگیریهای دکتر عزیزی و همچنین تلاشها و اقدامات دبیر و اعضای هیئت نظارت و ارزیابی مراکز آموزش عالی استان لرستان، تقدیر و تشکر کرد.

در این نامه، خطاب به رئیس دانشگاه لرستان، آمده است:«بدین وسیله از جنابعالی، دبیر و اعضای محترم هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان لرستان، به جهت بازدید از مراکز دانشگاه فرهنگیان، بارگذاری به موقع کلیه اطلاعات در سامانه آموزش عالی (hes)، برگزاری جلسات کارگروههای تخصصی و تلاشهای صورت گرفته، تقدیر و تشکر می شود».




 


۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۰
۱۹۵۹ بازدید