اخبار

9 دی یک رفراندوم میلیونی برای دلبستگی مردم به پایه‌های نظام اسلامی بود

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

 

9 دی، یک رفراندوم میلیونی برای دلبستگی مردم به پایه‌ها و اصول نظام اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاههای استان لرستان و به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت:«یکی از مهم‌ترین نکته‌ها و دستاوردها در بحث 9 دی این بود که انقلاب ما، متکی به مردم است».

حجت‌الاسلام و المسلمین علی درویشی، توضیح داد:«از دستاوردهای 9 دی این بود که جلوه‌های درخشان مدیریت ولایت و رهبری را با روشنگری، شاهد بودیم؛ 9 دی یک رفراندوم میلیونی برای دلبستگی مردم به پایه‌ها و اصول نظام اسلامی بود؛ در همین قضایای اخیر اغتشاشات، دیدیم با مدیریت و تدبیر رهبری، دشمن ناکام ماند».

وی توضیح داد: «9 دی برای یک عده‌ای که در شک و تردید بودند یقین ایجاد کرد که عده‌ای به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند؛ 9 دی حاوی این پیام بود که اگر اهل بصیرت باشیم حرکت انقلاب اسلامی، بالنده ‌تر از گذشته خواهد بود؛ 9 دی نقاب از چهره‌های برخی آدم‌هایی که در ظاهر خود را دلسوز نشان می‌دادند، برداشت».

حجت‌الاسلام و المسلمین علی درویشی، بیان کرد: «در شرایط فعلی، تقابل دشمن با ما از نوع جنگ سخت نیست؛ بلکه در حوزه‌های علمی، نظری، اذهان و اراده‌هاست؛ دشمن در هر کجا که اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی وجود دارد و به عنوان یک الگو برای جهانیان مطرح شده است در همان جاها، توطئه‌های فراوانی علیه ما انجام داده است؛ غربی‌ها نمی‌خواهند الگو و تئوری اسلام به عنوان یک الگوی موفق در جهان مطرح شود».

وی تصریح کرد:«جنگ اقتصادی هم در راستای توطئه‌های دشمن است؛ برنامه‌های رسانه‌ای و فرهنگی غرب {جنگ نرم}، در راستای ضدیت با مبانی دینی اسلام است؛ این همه توطئه غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی به این خاطر است که ما قوی هستیم و اگر ضعیف بودیم علیه ما این همه توطئه نمی‌کردند؛ راهبرد ترامپ هم این است که درآمدهای ناشی از منابع انرژی ایران {فروش نفت} را قطع کند؛ ولی به برکت نظام و مدیریت ولایت فقیه، ایران توانسته است به موفقیتهای گوناگون در شرایط تحریم دست یابد و این، نشانه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است».

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، تصریح کرد:«امروز، دشمن توانایی حادثه‌سازی علیه نظام ما را ندارد ولی از حوادث، سوءاستفاده می‌کند؛ ما باید تلاش کنیم انسجام داخلی را تقویت کنیم».  

گفتنی است مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان و سازمان بسیج اساتید استان لرستان، صبح روز یکشنبه، 8 دی‌ماه در سالن شهید سیدسعید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان، دکتر علی نظری، مسئول سازمان بسیج اساتید و دکتر سعید محمدزاده، دبیر دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه لرستان است.



۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰
۱۷۷۳ بازدید