اخبار

جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به ریاست دکتر عزیزی/ فعالیت کانونهای دانشجویی آسیب شناسی شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۵

 

جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به ریاست دکتر عزیزی و با تأکید بر انسجام بخشی هرچه بهتر فعالیت کانونهای دانشجویی و مشارکت بیشتر دانشجویان در مبارزه با آسیبهای اجتماعی، تشکیل شد.

در این جلسه که روز دوشنبه، 25 آذرماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان تشکیل شد، اعضای حاضر در جلسه، درباره موضوعات مختلف از جمله تقویت فعالیتهای دانشجویی برای مقابله هرچه اثرگذارتر با آسیبهای اجتماعی و در قالب فعالیتهای کانونهای دانشجویی و همچنین مشارکت گسترده دانشجویی در طرح موسوم به «یاریگران زندگی»، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در این جلسه، دستور داد آسیب شناسی فعالیت کانونهای دانشجویی دانشگاه لرستان در جهت رفع برخی موازی کاریهای احتمالی و تقویت انسجام اینگونه فعالیتها، صورت گیرد.

دکتر عزیزی، تصریح کرد:«از نظر اینکه جلسات شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، به صورت مرتب تشکیل می شوند خوشبختانه، شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از جمله دانشگاههای موفق کشور است».

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، در این جلسه، بر پرهیز از موازی کاری در زمینه فعالیتهای کانونهای دانشجویی، تأکید کرد.

همچنین، نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان (بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جامعه اسلامی دانشجویان)، عناوین پیشنهادی برنامه های آتی خود را مطرح کردند و درباره این برنامه ها، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

برنامه های فرهنگی و اجتماعی پیشنهادی مراکز آموزش عالی اقماری دانشگاه لرستان (نورآباد، الشتر، پلدختر و کوهدشت) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حضور داشتند.

 





۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۰
۲۲۳۲ بازدید