اخبار

تأکید رئیس دانشگاه لرستان بر تقویت خدمات آموزشی دانشجویان توانخواه

۱۳۹۸/۰۹/۲۴

 

با حضور دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، دو دستگاه «برجسته نگار هوشمند» در اختیار دو دانشجوی توانخواه دانشگاه لرستان قرار گرفت.

دکتر عزیزی در این رابطه، گفت:«دانشگاه، از سه ضلع تشکیل شده است: دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان و به طور حتم اگر دانشجو، نباشد، دانشگاهی هم وجود ندارد؛ بنابراین همه ما وظیفه داریم در خدمتگزاری به دانشجویان، بیشتر از گذشته، تلاش نماییم».

وی افزود:«دانشجویان، سرمایه کشور و نظام در آینده هستند و با کسب علم، دانش، تعهد و تخصص در نهایت، باعث توسعه همه جانبه کشور خواهند شد».  

 دکتر خسرو عزیزی، بیان کرد:«وضعیت جسمی دانشجویان توانخواه، نشانه ضعف نیست؛ ممکن است یک توانمندی از یک  انسان براساس تقدیر الهی، گرفته شود ولی خداوند، تواناییهای مختلف دیگری به آن انسان اعطاء کرده است».

رئیس دانشگاه لرستان، اظهار داشت:«ما هم به عنوان تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، وظیفه داریم بسترهای توانمندیهای دانشجویان عزیز توانخواه را تقویت کنیم».

در این دیدار که روز یکشنبه، 24 آذرماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر حجت اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز بر ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات رفاهی، آموزشی و کمک آموزشی به دانشجویان توانخواه دانشگاه لرستان، تأکید کرد.

گفتنی است «عاطفه شریف پور» و «فاطمه کریمی فر»، دو دانشجوی توانخواه مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه لرستان هستند.




۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۰
۱۹۶۸ بازدید