اخبار

پایان اولین دوره مسابقات فوتبال رایانه‌ای دانشجویان دانشگاه لرستان و اعلام اسامی نفرات برتر

۱۳۹۸/۰۹/۲۱

 

اولین دوره مسابقات PES دانشجویی 2019 دانشگاه لرستان (فوتبال رایانه‌ای)، با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

اولین دوره مسابقات رایانه‌ای «PES » در دانشگاه لرستان، توسط کانون همیاران سلامت روان دانشگاه (با مدیریت سجاد قضاوی) و همیاری مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه لرستان برگزار شد.

دکتر کوروش امرایی، مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه لرستان، ضمن شادباش به نفرات برتر این مسابقات، از دانشجویان خواست ضمن تقویت و گسترش همکاریهای خود با کانون همیاران سلامت روان دانشگاه لرستان، تلاش حداکثری خویش را برای رشد هرچه بیشتر فردی و اجتماعی، به‌کار گیرند.   

این مسابقات از روز یکشنبه، 10 آذرماه شروع شد.

تقویت اعتماد به نفس شخصیتی، بهره‌مندی از توانایی شخص در زمینه رایانه، ایجاد تفریحات سالم برای دانشجویان، تقویت ارتباط گیری و تقویت فرهنگ کار گروهی از جمله اهداف برگزاری اینگونه مسابقات رایانه‌ای است.

بیش از 100 نفر از دانشجویان دانشگاه لرستان، در این دوره از مسابقات در قالب 140 مسابقه، شرکت کردند.

همچنین، نمایشگاه مقابله با آسیبهای اجتماعی برپا شده بود تا دانشجویان، از این نمایشگاه، دیدن کرده و با روشهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، آشنا شوند.

اسامی نفرات اول تا چهارم مسابقات:

اول: یاسین سپهوند، رشته مهندسی مکانیک.

دوم: سینا کریمی، مهندسی شهرسازی.

سوم: حامد مهدی، مهندسی عمران.

چهارم: فرهاد بابادی، تاریخ.

گفتنی است چندی پیش، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (دکتر غلامی)، مرکز نوآوری دانشگاه لرستان افتتاح شد و این مرکز از ایده‌های نو و خلاقیت‌ها در زمینه برنامه‌ها، نرم‌افزارها و بازیهای رایانه‌ای، حمایت می‌کند.

سجاد قضاوی، دبیر کانون همیاران سلامت روان دانشگاه لرستان، به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان می‌گوید:«معرفی کانون همیاران، مرکز مشاوره دانشجویی و مرکز نوآوری دانشگاه لرستان برای استفاده هرچه بهتر دانشجویان، ایجاد محیطی بانشاط و سالم و همچنین اجرای برنامه‌ای جذاب و نو در سطح دانشگاه لرستان، از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است».



 


۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۰
۲۵۶۸ بازدید