اخبار

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز دانشجو

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

 

متن پیام دکتر سیدموسی خادمی، استاندار لرستان به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو:

جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان، طلایه داران و سرمایه های باارزش جامعه، خونبهای ایثار، فداکاری و استقامت هزاران لاله گلگون کفن در این مرز و بوم هستند.

خون پاک و مطهر دانشجویانی که 16 آذر را در تقویم انقلاب ماندگار داشتند و موجب استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

روز دانشجو روز پیشگامان و طلایه داران آرمانهای بلند و مترقی ملت ایران اسلامی است که در همه عرصه های علمی، فرهنگی و سیاسی، نقاط روشن و قوت انقلاب اسلامی هستند و از مهمترین اصول توسعه در جامعه محسوب می شوند .

جوانان انقلابی، ولایی و فرهیخته ای که ثابت کردند هرگز نسبت به سرنوشت و رخدادهای ایران عزیز، بی تفاوت نبوده اند و با استمرار مجاهدتهای خود، صراط مستقیم انقلاب اسلامی را که با عدالت جویی و اصلاح گری منور شده است با حرکت اعتدالی همراه با حفظ اصول و آرمانهایمان همچون مرواریدی درخشان نگهداری می کنند .

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای عزيز دانشگاه، ۱۶ آذر، روز دانشجو، روز عدالت‌طلبی و آرمان‌خواهی، روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسلی که سیاست را با بینش و بصیرت انقلابی و ذکاوت را با تیزبینی آمیخته تا سدی ستبر در راه نفوذ قدرتهای بیگانه بر کشور باشند؛ امید است که با تلاش، همت و پشتکار دانشگاهیان و دانشجویان فرهیخته این دیار، به قله های رفیع بالندگی، رشد و ترقی دست یافته و در آینده‌ای نزدیک شاهد لرستانی سربلند و توسعه یافته باشیم.

توفیق، عزت، سربلندی و  سلامتی روزافزونتان را از درگاه احدیت خواهانم.

 سید موسی خادمی

استاندار لرستان



 


۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۰
۱۷۶۷ بازدید