اخبار

حضور دانشگاهیان دانشگاه لرستان در راهمپیایی بزرگ حمایت از امنیت و اقتدار ملی/ برگ زرین دیگری در تاریخ لرستان

۱۳۹۸/۰۸/۲۹

 

دانشگاهیان دانشگاه لرستان در راهپیمایی بزرگ تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت از امنیت و اقتدار ملی کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر، شرکت کردند.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه لرستان همراه با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی بزرگ و مردمی تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات و اقدامات ساختارشکنانه اخیر، شرکت کردند.

راهپیمایی، صبح روز چهارشنبه، 29 آبان ماه از میدان شهدای خرم آباد تا مصلی الغدیر این شهر برگزار شد.

در این راهپیمایی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: «مردم استان علی‌رغم مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها، هرگز دست از نظام و رهبری برنمی‌دارند.»

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، توضیح داد: «امروز همچون گذشته، مردم ولایت‌مدار لرستان به میدان آمدند تا وحدت، انسجام و یکپارچگی خود را به گوش دشمنان برسانند».

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مسیر مردم از آشوب‌گران جداست، افزود: «مردم همچنان‌که در جنگ نظامی و سیاسی، دشمنان را به عقب راندند، امروز نیز دشمن را که در حوزه امنیتی وارد شده، به عقب راندند».

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه مسیر پیشرفت انقلاب همچنان ادامه دارد، گفت: «حضور بابصیرت مردم در این راهپیمایی، برگ زرین دیگری در تاریخ لرستان است».

امام‌جمعه خرم‌آباد، ادامه داد: «درآمد حاصل از گرانی بایستی به حساب مردم ریخته شود و اجازه بالارفتن قیمت دیگر اجناس را ندهند».



۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۰
۲۸۸۷ بازدید