اخبار

نشست پرسش و پاسخ زنان عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با رئیس دانشگاه

۱۳۹۸/۰۸/۲۱

 

نشست پرسش و پاسخ زنان عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، برگزار شد.

در این نشست که سه شنبه، 21 آبان ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، دکتر عزیزی بر استفاده از نقطه نظرات و دیدگاههای اعضای هیئت علمی برای پیشبرد هرچه بهتر امور دانشگاه، تأکید کرد.

وی گفت:«همواره از خرد جمعی و انتقادات دلسوزانه و  سازنده در جهت ارتقای شاخصهای کاری، استقبال می کنیم».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان در راستای توجه به حقوق زنان شاغل در دانشگاه لرستان بوده است».

دکتر خسرو عزیزی، فرا رسیدن ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به جامعه دانشگاهیان دانشگاه لرستان شادباش گفت و اظهار امیدواری کرد وحدت بین شیعه و سُنی، بیش از پیش، تقویت شود.

وی گفت:«پیامبر گرامی اسلام (ص)، الگوی کامل اخلاق، انسانیت و مهرورزی در همه زمانهاست».  

دکتر عزیزی، خبر داد به زودی ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان با زیربنای5200 مترمربع ساخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه لرستان، افزود:«با ساخت ساختمان جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، بسیاری از کمبودها در زمینه فضای آموزشی، رفع می شود».

دکتر عزیزی، تصریح کرد:«همه باید با همکاری و همگرایی بتوانیم مشکلات و چالشها را رفع کنیم و در این مسیر باید از نظرات راهگشای اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان زحمت کش و دانشجویان عزیز، استفاده کنیم».

وی، تشریح کرد:«تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، آن است که زیرساختهای دانشگاه، توسعه یابند و در زمینه امکانات رفاهی نیز، اقدامات بیشتری صورت گیرد».  

گفتنی است در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر مهری سعیدی نیا، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان و خانواده و افشین مرادی فرد، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان، حضور داشتند.

دکتر سعیدی نیا، ضمن تشکر از ریاست دانشگاه لرستان به خاطر برگزاری این نشست، اظهار امیدواری کرد اینگونه نشستها تداوم یابد.

در این نشست، زنان عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، دیدگاههای خود را درباره موضوعات مختلف و برخی مشکلات صنفی، بیان کردند و رئیس دانشگاه لرستان نیز پاسخهای لازم را ارائه کرد.

دکتر عزیزی برای رفع برخی مشکلات صنفی بیان شده توسط حاضران در نشست، دستورات لازم را صادر کرد.



 


۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۰
۳۲۰۱ بازدید