اخبار

نشست پرسش و پاسخ رئیس و معاونان دانشگاه لرستان با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده فنی و مهندسی

۱۳۹۸/۰۸/۲۰

 

نشست پرسش و پاسخ رئیس و معاونان دانشگاه لرستان با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه، برگزار شد.

دکتر خسرو عزیزی، در این نشست که روز دوشنبه، 20 آبان در سالن شهید سیدسعید میربهرسی دانشکده ادبیات و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد:«با پیگیریهای انجام شده، قرار است ساختمان دانشکده ادبیات و  علوم انسانی با زیربنای پنج هزار مترمربع ساخته شود و این اقدام زیرساختی، یک گام مهم در راستای رفع محدودیتهای مکانی دانشکده هاست».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«تیم مدیریتی دانشگاه لرستان از هرگونه انتقاد سازنده استقبال میکند و همه باید براساس استفاده از دیدگاههای متنوع و خرد جمعی، مشکلات و چالشها را رفع کنیم».

دکتر خسرو عزیزی، بیان کرد:«سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صرفاً توجه به توسعه کمی رشته های تحصیلی دانشگاهی نیست؛ بلکه اولویت کاری، توسعه کیفی است».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«ما هیچ گاه ادعا نکرده ایم همه تصمیمات تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، کاملاً صحیح و بدون نقص و ایراد هستند و همیشه از برگزاری اینگونه نشستها برای شنیدن نقطه نظرات و انتقادات سازنده استقبال کرده ایم».

در این نشست، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، دیدگاههای خود درباره موضوعات و مشکلات مختلف را بیان کردند و رئیس و معاونان دانشگاه لرستان نیز پاسخهای لازم را ارائه نمودند.

دکتر محمد جعفری (معاون پیشتیبانی و توسعه)، دکتر احسان رشیدیان (معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی)، دکتر حجت اله یونسی (معاون دانشجویی)، دکتر محمد فیضیان (معاون پژوهش و فناوری) و دکتر فریدون اُمیدی نسب (رئیس دانشکده فنی و مهندسی) در این نشست حضور داشتند.  

گفتنی است اجرای نشستهای پرسش و پاسخ با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده ها از جمله رویکردهای کاری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان است.

 



۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۰
۲۱۸۲ بازدید