اخبار

قرآن کتاب هدایت انسان در همه زمان‌هاست

۱۳۹۸/۰۸/۲۰

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت:«قرآن، کتاب هدایت انسان در همه زمان‌هاست».

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل در نخستین آیین گرامیداشت هفته قرآن و عترت دانشگاههای استان لرستان که دوشنبه، 20 آبان‌ماه در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد:«باید در همه سطوح زندگی، بیش از پیش، به آموزه‌های قرآن کریم توجه شود؛ زیرا قرآن، انسان را در مسیر زندگی، هدایت می‌کند تا به سعادت حقیقی برسد».

وی تصریح کرد:«هدایت حقیقی انسان در مسیر اطاعت از قرآن است و حقیقت قرآن، تبیین توحید و معاد است».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، بیان کرد:«قرآن، یک برنامه جامع و کامل برای رسیدن انسانها به کمال و سعادت است».

حجت‌الاسلام و المسلمین فلاحی‌اصل، تصریح کرد:«همه قرآن، اعجاز است و اگر کسی بخواهد فهم قرآن را در حد فهم خود، پایین بیاورد و بر فهم و حرف خود پافشاری کند، در واقع، مصداق بارز تکذیب قرآن است».

گفتنی است به میزبانی دانشگاه لرستان، نخستین مراسم بزرگداشت هفته قرآن و عترت ویژه دانشگاههای لرستان، برگزار و از برگزیدگان عرصه قرآن و عترت دانشگاههای استان، تجلیل شد.

از 18 تا 24 آبان‌ماه هر سال به عنوان هفته قرآن و عترت در دانشگاههای کشور، نام‌گذاری شده است که مصادف با ایام رحلت علامه طباطبایی است.

این مراسم با حضور مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مدیران دانشگاههای استان لرستان، کارشناسان فرهنگی دانشگاههای استان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد.


 



۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۰:۰۰
۲۰۳۵ بازدید