اخبار

دعوت رئیس دانشگاه لرستان از دانشگاهیان دانشگاه لرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان

۱۳۹۸/۰۸/۱۲

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، در پیامی از دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت کرده است در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، حضور گسترده ای داشته باشند.

متن پیام رئیس دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

13 آبان‌ماه هر سال به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

این روز یادآور شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان در محل دانشگاه تهران در سال 57، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 و تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در سال 43 به ترکیه است.

یوم‌الله 13 آبان‌ماه یک روز حماسی و بزرگ در تقویم ماست که یادآور مشارکت گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان در صحنه‌های حساس دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی است.

ملت بزرگ ایران اسلامی تحت راهبری ولایت فقیه از همان نخستین سالهای دهه 40 که نهضت بزرگ اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) شروع شد تاکنون که چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد هزاران شهید تقدیم راه حق و راه امامت و ولایت کرده است تا روی پای خودش بایستد و از استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی دفاع کند.

اینها همگی دستاوردهای نهضت سال 42 و به دنبالش انقلاب بزرگ اسلامی ایران است که در کشورمان، ایجاد و تثبیت شده‌اند.

اکنون نیز دانشجویان و دانش‌آموزان در صحنه‌های علم، خلاقیت، تفکر و تولید ملی، حضور اثرگذار و هوشمندانه‌ای دارند.

اینجانب ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان زحمتکش دانشگاه لرستان دعوت می‌کنم همچون سالهای گذشته، امسال نیز در راهپیمایی باشکوه، دشمن شکن و وحدت‌آفرین یوم‌الله 13 آبان، حضور گسترده‌ای داشته باشند تا بار دیگر، همگی استوارتر از گذشته، با آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی)، تجدید میثاق کنیم.

رئیس دانشگاه لرستان: خسرو عزیزی



 


۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۰:۰۰
۲۱۰۳ بازدید