اخبار

آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خرم آباد/ تأکید بر معنویت دینی و نگاه توحیدی

۱۳۹۸/۰۸/۰۴

 

 

آیین آغاز سال تحصیلی 99 _98 ویژه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان خرم آباد برگزار شد.

این آیین، در روز پنجشنبه، دوم آبان ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان و حجت الاسلام و المسلمین امین فاطمی نیک، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان لرستان، در محل سالن جلسات شهید سیدسعید میربهرسی دانشکده ادبیات و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، در سخنانی گفت:«دنیای امروز به شدت نیازمند معنویت است؛ آنچه به صورت کامل به این نیاز پاسخ می دهد دین اسلام است؛ باید تلاش کنیم مبانی دینی را تقویت کنیم؛ نوع نگاه انسان به جهان باید توحیدی باشد؛ نگاه اومانیستی را باید کنار گذاشت؛ نگاه توحیدی، باعث سعادت انسان می شود؛ حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان نیز تلاش میکند نوع نگاه توحیدی براساس آموزه های دین اسلام را در جامعه به ویژه در سطح دانشجویان نهادینه کند؛ دروس مختلف حوزه اسلامی دانشگاهیان در راستای ترویج و تقویت سبک زندگی ایرانی _ اسلامی و تقویت معنویت دینی در جامعه است».

حجت الاسلام و المسلمین امین فاطمی نیک نیز در سخنان کوتاهی خواستار شد که جوانان مؤمن و انقلابی، بیش از پیش، تلاشهای خود را برای تقویت و ترویج شاخصهای سبک زندگی دینی تقویت کنند.

گفتنی است در این آیین، دانشجویان، دیدگاهها، دغدغه ها و پرسشهای خود را در راستای ارتقای کیفی بیش از پیش دروس مختلف علوم اسلامی، بیان نمودند.



 

 


۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۰:۰۰
۲۱۰۰ بازدید