اخبار

دیدار و گفتگوی مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با رئیس دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۷/۲۹

 

دکتر یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان بر توسعه سواد مالی در جامعه و گسترش همکاریهای مشترک، تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، سمینار آموزشی بررسی قابلیتهای سرمایه گذاری در بازار سرمایه، در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار می شود. (سه شنبه 30 مهرماه)

در همین راستا، جلسه مشترکی با حضور دکتر یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر مسعود طاهری نیا، رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

این جلسه، ظهر روز دوشنبه، 29 مهرماه و یک روز پیش از برگزاری سمینار قابلیتهای سرمایه گذاری در بازار سرمایه، تشکیل شد.

در این جلسه، دکتر خسرو عزیزی بر گسترش همکاریهای مشترک بین دانشگاه و سایر بخشهای جامعه از جمله بخشهای صنعتی، اقتصادی و تولیدی، تأکید کرد.

دکتر عزیزی تصریح کرد:«برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی تخصصی باعث افزایش مهارتهای دانشجویان حین تحصیل می شود که خودش از مصادیق تحقق مفهوم دانشگاه جامعه محور است».

وی افزود:«دانشگاه لرستان این آمادگی را به صورت کامل داراست که همکاریهای مشترک خود را با سازمانهای مالی و اقتصادی از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار برای آموزش دانشجویان تقویت کند».

گفتنی است در این جلسه، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار، از همکاری رئیس دانشگاه لرستان با اهدای تندیس 50 سالگی تأسیس سازمان بورس و اوراق بهادار، تقدیر کرد.



 


۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰
۲۰۹۳ بازدید