اخبار

نشست صمیمی وزیر علوم با تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۷/۲۳

 

نشست صمیمی نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست صمیمی نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان با دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در روز سه شنبه، 23 مهرماه در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در روز سه شنبه، 23 مهرماه برای بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه لرستان و افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی از جمله چند پروژه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان به لرستان سفر کرد و براساس برنامه ریزی تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، در همین روز، نشست صمیمی دکتر غلامی با نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان نیز برگزار شد.

در این نشست، دبیران و نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان و همچنین نماینده تشکل دانشجویی شورای صنفی، دیدگاهها، دغدغه ها و نقطه نظرات خود را با دکتر غلامی در میان گذاشتند.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه و دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشتند.

پروژه هایی که در این سفر یک روزه، توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسیدند به این شرح است:

_ افتتاح ساختمان آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه لرستان با زیربنای 2050 متر مربع و اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون تومان.

_ افتتاح فاز دو توسعه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با زیربنای 4200 مترمربع و اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون تومان.

_  افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه لرستان با حمایت معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری با اعتبار اولیه 350 میلیون تومان.

_ افتتاح مزرعه آموزشی، تحقیقاتی مرغ بومی با مساحت دو هکتار و اعتبار 600 میلیون تومان در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان.

_ افتتاح پژوهشکده زنبور عسل و مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه لرستان با زیربنای 500 مترمربع که با همکاری بخش خصوصی استان فعالیت خواهد داشت (دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی).

_ افتتاح آزمایشگاه تحقیقات آب دانشگاه لرستان با زیربنای 400 مترمربع و اعتبار 950 میلیون تومان (دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی).

_ افتتاح سایت جدید پارک علم و فناوری استان لرستان در زمینی به مساحت نزدیک به 20 هکتار واقع در سایت مرکزی کمالوند.

_ افتتاح دو ساختمان اداری و مجتمع فناوری متعلق به پارک علم و فناوری استان لرستان با زیربنای 3400 مترمربع و اعتبار 7 میلیارد و 700 میلیون تومان.




 


۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۰
۲۶۴۷ بازدید