اخبار

افتتاح چند پروژه عمرانی دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری با حضور وزیر علوم

۱۳۹۸/۰۷/۲۳

 

با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، چند پروژه زیرساختی و عمرانی دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان لرستان، افتتاح شد.

دکتر منصور غلامی با استقبال استاندار لرستان (دکتر سیدموسی خادمی) در روز سه شنبه، 23 مهرماه 98 وارد خرم آباد شد تا در سفری یک روزه از دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری لرستان بازدید کرده و تعدادی از پروژه های زیرساختی و عمرانی دانشگاه لرستان را افتتاح نماید.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه لرستان، رؤسای دانشکده های دانشگاه لرستان و دکتر محمودرضا شاکرمی، رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان، در این سفر یک روزه، توضیحات لازم را در رابطه با پروژه های عمرانی و زیرساختی دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان، ارائه کردند.

همچنین، اسد عبدالهی، معاون اقتصادی استاندار لرستان، در بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه لرستان و افتتاح پروژه های زیرساختی و عمرانی، همراهی  می کرد.

دکتر منصور غلامی بازدید خود از دانشگاه لرستان را با حضور در مزار سه شهید گمنام این دانشگاه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان شروع کرد.

پروژه هایی که توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسیدند به این شرح است:

_ افتتاح ساختمان آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه لرستان با زیربنای 2050 متر مربع و اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون تومان.

_ افتتاح فاز دو توسعه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با زیربنای 4200 مترمربع و اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون تومان.

_  افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه لرستان با حمایت معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری با اعتبار اولیه 350 میلیون تومان.

_ افتتاح مزرعه آموزشی، تحقیقاتی مرغ بومی با مساحت دو هکتار و اعتبار 600 میلیون تومان در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان.

_ افتتاح پژوهشکده زنبور عسل و مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه لرستان با زیربنای 500 مترمربع که با همکاری بخش خصوصی استان فعالیت خواهد داشت (دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی).

_ افتتاح آزمایشگاه تحقیقات آب دانشگاه لرستان با زیربنای 400 مترمربع و اعتبار 950 میلیون تومان (دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی).

_ افتتاح سایت جدید پارک علم و فناوری استان لرستان در زمینی به مساحت نزدیک به 20 هکتار واقع در سایت مرکزی کمالوند.

_ افتتاح دو ساختمان اداری و مجتمع فناوری متعلق به پارک علم و فناوری استان لرستان با زیربنای 3400 مترمربع و اعتبار 7 میلیارد و 700 میلیون تومان.




۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۰
۲۹۰۷ بازدید