اخبار

معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۷/۱۷

 

جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه لرستان، تشکیل شد.

جلسه، صبح روز چهارشنبه، 17 مهرماه در محل اتاق کار معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، تشکیل شد.  

در این جلسه، زهرا حیدری (مدیرمسئول نشریه دانشجویی ضدیخ) و مرجان اَرتند (مدیرمسئول نشریه دانشجویی عینک)، به عنوان نمایندگان انتخابی نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان در کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه، معرفی شدند.

آنها خواهند توانست در انتخابات نمایندگان مدیران مسئول عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی کشور، شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، در این جلسه، بر تقویت هرچه بیشتر فعالیت نشریات دانشجویی در چارچوب قوانین، تأکید کرد.

مهدی اُمید، مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان نیز، گزارش داد نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان موفق شدند در جشنواره اخیر نشریات دانشجویی کشور (تیتر 11)، رتبه های برتری را کسب کردند و این یک موفقیت مهم برای نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان محسوب می شود.

وی تشریح کرد:«تعداد 28 هزار اثر به جشنواره دانشجویی کشوری اخیر ارسال شده بود که دانشجویان دانشگاه لرستان موفق به کسب رتبه های برتر شدند».

اُمید، توضیح داد:«خوشبختانه کارگاههای آموزشی متعددی در دانشگاه لرستان برای ارتقای کیفی نشریات دانشجویی این دانشگاه برگزار شده است».

وی، تصریح کرد:«این کارگاههای آموزشی همچنان در آینده نیز برگزار خواهند شد».

همچنین، تصویب شد به نشریاتی که غیرفعال هستند تذکرات قانونی لازم داده شده و در صورت عدم توجه به تذکرات، مجوز فعالیت آنها لغو شود.

تعدادی درخواست صدور مجوز فعالیت نشریات دانشجویی نیز در این جلسه، مورد بررسی قرار گرفت.

ارائه پیشنهاد ایجاد ایستگاه نشریات دانشجویی در محیط دانشگاه از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.



 


۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۰
۲۱۴۵ بازدید