اخبار

کارگاه آموزشی زنبور عسل و فرآورده های آن برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶

 

با حضور رئیس دانشگاه لرستان، محققان، زنبورداران و دانشجویان، کارگاه آموزشی زنبور عسل و فرآورده های آن، در تالار اجتماعات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این کارگاه آموزشی با همکاری مشترک مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، اتحادیه زنبورداران استان لرستان و معاونت پژوهش و فناوری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه، در روز سه شنبه، 16 مهرماه برگزار شد.

مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان را دکتر احمد اسماعیلی، برعهده دارد.

در این کارگاه، علاوه بر رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی)، محققان و متخصصانی همچون: دکتر محمدسعید مصدق از دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر احمدی، متخصص بیماریهای زنبور عسل از سازمان دامپزشکی کشور، حیدری، رئیس اتحادیه زنبورداران استان لرستان و دکتر یزدانخواه از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، به سخنرانی پرداختند.

دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی نیز در این کارگاه آموزشی، حضور داشت.   

علاوه بر سخنرانیها، دانشجویان و زنبورداران، پرسشهای خود را مطرح کرده و متخصصان نیز پاسخهای لازم را ارائه کردند.

گفتنی است به تازگی و با تلاش و پیگیری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، مجوز ایجاد پژوهشکده عسل دانشگاه لرستان، اخذ شده است. کارگاه آموزشی زنبور عسل و فرآورده های آن در راستای آشنایی هرچه بیشتر با پژوهشکده عسل دانشگاه لرستان برگزار شد. 

براساس برنامه ریزیها، ایجاد مراکز تحقیقاتی و پژوهشی همچون مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه لرستان و اخذ مجوز پژوهشکده عسل، در راستای توجه به ظرفیتها و پتانسیلهای استان لرستان، صورت گرفته است.




۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰
۲۵۷۳ بازدید