اخبار

جلسه شورای هماهنگی فعالیتهای قرآن و عترت دانشگاههای لرستان/ تأکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی

۱۳۹۸/۰۷/۰۹

 

در جلسه شورای هماهنگی فعالیتهای قرآن و عترت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، بر ترویج و تقویت هرچه بیشتر آموزش قرآن کریم و مفاهیم قرآنی در سطح دانشگاههای استان، تأکید شد.

این جلسه، سه شنبه، 9 مهرماه، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان، تشکیل شد.

در این جلسه که در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تشکیل شد، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان لرستان حضور داشتند.

حاضران در جلسه، گزارشهای کاری و عملکردی خود را در رابطه با تقویت برنامه های قرآن و عترت در سطح دانشگاههای استان، بیان نمودند.

از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه، موضوع «دوشنبه های قرآنی» بود که مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای استان، شرح عملکرد در این زمینه را بیان کردند.  

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی که مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان را نیز عهده دار است، در این جلسه، گفت:«سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی براساس آموزه های قرآنی است که باید در جهت آموزش و ترویج این سبک به نسل جوان به ویژه دانشجویان، اقدامات انجام شده را تقویت کرد و گسترش داد».

برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، آموزشهای لازم در رابطه با سبک زندگی اسلامی، اقدامات انجام شده در راستای آموزش تلاوت و تفسیر قرآن کریم، از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین امین فاطمی نیک، معاون دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این جلسه حضور داشتند.




۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۰
۱۶۷۹ بازدید