اخبار

تلاش و همکاری مشترک علمی برای راه اندازی پژوهشکده بلوط

۱۳۹۸/۰۷/۰۷

 

دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و مهندس شیرزاد نجفی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، بر تلاش مشترک علمی برای راه اندازی پژوهشکده بلوط، تأکید کردند.

پنجشنبه، 4 مهرماه، جلسه مشترکی با حضور دکتر فیضیان، مهندس نجفی، دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، دکتر احمد اسماعیلی، مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، در محل کار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان تشکیل و بر تقویت و گسترش همکاریهای مشترک بین دانشگاه لرستان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان تأکید شد.

در این جلسه، معاونان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان (سنجابی و  زمانی بهاروند) و همچنین، دکتر زهرا میرآزادی (عضو هیئت علمی گروه جنگل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان) نیز حضور داشتند.

در این جلسه، تصویب شد پیگیریهای لازم برای اخذ اعتبارات لازم جهت حمایت از پژوهشکده بلوط و گسترش همکاریهای علمی، پژوهشی مشترک صورت گیرد.  

تقویت ارتباط بین دانشگاه لرستان و دستگاهها و ادارات اجرایی استان در سالهای اخیر، از اولویتهای کاری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان بوده است.

دانشگاه جامعه محور، دانشگاهی است که نقش اثرگذاری در انجام تحقیقات و پژوهشهای کاربردی برای رفع چالشها و مشکلات محلی، استانی، منطقه ای و ملی داشته باشد.

در همین راستا، همواره جلسات مشترک مختلفی در جهت بسط همکاریهای مشترک بین دانشگاه لرستان و ادارات و دستگاههای اجرایی استان متناسب با ظرفیتها و توانمندیهای لرستان تشکیل شده است.

همچنین، تقویت ارتباط با بخش خصوصی و عقد تفاهم نامه های گوناگون برون دانشگاهی از دیگر رویکردهای کاری مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان بوده است.

پوشش جنگلی بلوط از جمله سرمایه ها و ظرفیتهای زیست محیطی استانهای زاگرس نشین از جمله استان لرستان است.



 


۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۰
۲۳۵۱ بازدید