اخبار

دیدار مسئولان دانشگاه لرستان با خانواده معظم شهید مرادی همزمان با هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۷/۰۳

 

همزمان با هفته دفاع مقدس، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و هیئت همراه، با خانواده معظم شهید مرادی، دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عصر روز سه شنبه، 2 مهرماه، در منزل آقای کیومرث مرادی (کارمند دانشگاه لرستان و از خانواده های معظم شهدا)، صورت گرفت.

در این دیدار، دکتر احسان رشیدیان، معاون  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و حجت الاسلام و المسلمین امین فاطمی نیک، معاون دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان نیز حضور داشتند.

دکتر عزیزی و حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، در این دیدار صمیمی، بر تقویت هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تأکید کردند.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان، گفت:«دیدار با خانواده معظم شهدا، یک وظیفه است».

وی، تشریح کرد:«عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون جانفشانی های شهداست و همه باید همیشه، قدردان این فداکاریها و جانفشانیها باشیم».

رئیس دانشگاه لرستان، افزود:«فرهنگ ایثار و شهادت، یک فرهنگ عزت آفرین است و بیش از پیش، باید به نسل جوان، به ویژه دانشجویان، منتقل شود».

دکتر عزیزی، بیان کرد:«خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، از افتخارات و سرمایه های بزرگ کشور هستند و مردم شهیدپرور ایران هم نشان داده اند که همیشه، قدردان خون شهیدان هستند».  

 


 


۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰
۲۱۷۳ بازدید