اخبار

دانشگاه لرستان میزبان مسابقات ورزشی دانشگاههای منطقه پنج کشور در هفت رشته ورزشی

۱۳۹۸/۰۶/۳۰

 

خبرگزاری ایسنا لرستان نوشت:

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان می‌گوید:«پتانسیل و زیرساخت‌های ورزشی این دانشگاه براساس استانداردهاست».

احسان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، بیان کرد: «کسب میزبانی المپیادها، مسابقات منطقه و کشوری برای همه دانشگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو با اقداماتی که انجام داده ایم امسال دانشگاه لرستان در ۷ رشته ورزشی میزبان مسابقات منطقه 5 است و موفقیت در این رقابت‌ها از اولویت‌های اصلی ماست».

وی افزود: «با توجه به اینکه دانشگاه لرستان پتانسیل و زیرساخت‌های ورزشی لازم را براساس استانداردها داراست و از ظرفیت خوابگاه و سلف مناسب برخوردار است؛ ما متقاضی میزبانی مسابقات ورزش‌های همگانی هستیم که در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است».

احمدی، بیان کرد: «دوره‌های آموزشی خوبی را در دانشگاه لرستان برگزار کرده‌ایم و هدفمان این است که دوره‌ها مؤثر واقع شوند».

وی با اشاره به هزینه اندک برگزاری دوره‌های آموزشی، تصریح کرد: «به‌ عنوان‌مثال دوره آموزش مربیگری درجه سه فوتبال که هزینه‌ای حدود یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دارد را به سبب تعاملات خوبی که با هیئت فوتبال داریم با حدوداً یک‌سوم این مبلغ برگزار کردیم و بخشی از این هزینه نیز صرف خرید لباس ورزشی برای خود دانشجویان شد».

 رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان گفت: «مشکلات مالی همواره وجود دارد ولی خوشبختانه با همکاری‌هایی که هیئت‌ رئیسه و امور مالی با ما داشته‌اند تاکنون سابقه نداشته فرد یا تیمی را به خاطر مسائل مالی به مسابقات اعزام نکنیم».

احمدی بیان کرد: «ما برنامه‌هایی برای استعدادیابی دانشجویان داریم و چندین دوره المپیاد درون دانشگاهی برای رشته‌هایی که قرار است در مسابقات منطقه‌ای شرکت کنند، برگزار کرده‌ایم».

وی گفت: «با صحبت‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته با جناب آقای دکتر عزیزی، رئیس محترم دانشگاه قول داد که یک فضای ورزشی جدید و مناسب احداث شود و وزارت علوم و تحقیقات نیز قرار شده که امکانات ورزشی سالن را تأمین کند».



 


۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۰
۱۹۵۴ بازدید