اخبار

معارفه سرپرست جدید مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۶/۲۶

 

 سرپرست جدید مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، معارفه و از تلاشهای مدیر پیشین، تقدیر شد.

در جلسه ای که در محل اتاق کار دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان تشکیل شد دکتر احمد اسماعیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان به عنوان مدیر جدید ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، معارفه شد و از تلاشهای دکتر سیدنجم الدین الماسی، مدیر پیشین این مجموعه، تقدیر شد.

در روزهای اخیر، با حکم رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، دکتر الماسی به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان لرستان منصوب شد.

دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در این جلسه، گفت:«بخش ارتباط با جامعه و کارآفرینی، یک بخش مهم در زمینه نقش آفرینی دانشگاه برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه در راستای رفع مشکلات محلی و استانی است».

دکتر فیضیان، توضیح داد:«همکاریهای برون دانشگاهی را باید تقویت کرد و در این راستا اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان در سالهای اخیر اجرا شده است».

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«اقدامات زیرساختی مهمی همچون ایجاد مرکز تحقیقات بلوط دانشگاه یا پژوهشکده عسل دانشگاه لرستان، در راستای تحقق مفهوم دانشگاه جامعه محور بوده است».

دکتر فیضیان، افزود:«مقدمات ایجاد مرکز نوآوری دانشگاه لرستان انجام شده است که یک گام اثرگذار در راستای حمایت از نوآوری و فناوری است».

وی بیان کرد:«توجه به انرژیهای پاک از جمله متغیرهای مهم در بحث حمایت از نوآوریها و فناوریهای جدید است».

دکتر محمد فیضیان، تشریح کرد:«قبلاً بخش ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان در حد یک دفتر بود که با تلاشهای صورت گرفته در سالهای اخیر، این دفتر به مدیریت، ارتقاء یافت و خوشبختانه با تلاشهای آقای دکتر الماسی و مجموعه تیم مدیریتی دانشگاه لرستان اقدامات زیرساختی خوبی، انجام شده است».

وی تصریح کرد:«آقای دکتر اسماعیلی نیز فردی توانمند است و بدون شک تلاشهای صورت گرفته با قوت بیشتری تداوم خواهد یافت».

 



۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۰
۲۶۲۶ بازدید