اخبار

معارفه سرپرست جدید و تکریم رئیس پیشین مرکز آموزش عالی الشتر با حضور معاون دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۵/۱۴

 

با حضور معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و برخی دیگر از مدیران این دانشگاه، مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز آموزش عالی الشتر و تکریم رئیس پیشین این مرکز، برگزار شد.

صبح روز دوشنبه، 14 مردادماه، با حضور دکتر حجت‌اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، گراوند (از معاونت سیاسی فرمانداری شهرستان سلسله) و برخی دیگر از مدیران و مسئولان دانشگاه لرستان، مراسم معارفه دکتر عبدالناصر محمدی غلامی (عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان) به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش عالی الشتر و تکریم رئیس پیشین این مرکز، دکتر سیف‌اله بهرامی‌کیا (عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان)، برگزار شد.

در این مراسم، حکم دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، مبنی بر انتصاب دکتر محمدی‌غلامی به عنوان سرپرست مرکز آموزش عالی الشتر و تقدیرنامه وی خطاب به دکتر بهرامی‌کیا، توسط دکتر حجت‌اله یونسی، قرائت شد.

پیش از این، دکتر عبدالناصر محمدی غلامی، مدیریت امور فناوری اطلاعات دانشگاه لرستان را عهده‌دار بود.  

مراسم معارفه و تکریم، در محل اتاق ریاست مرکز آموزش عالی الشتر برگزار شد.

دکتر حجت‌اله یونسی در سخنانی، گفت:«تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و در رأس آن، دکتر خسرو عزیزی، همواره این بوده است که کیفیت مراکز آموزش عالی وابسته به دانشگاه لرستان در شهرستانهای استان از جمله مرکز آموزش عالی الشتر، در جهت تقویت عدالت آموزشی، ارتقا یابد».

دکتر یونسی، تصریح کرد:«این مراکز مشکلاتی دارند که همه باید با تلاش و همکاری با یکدیگر، مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم».

وی از تلاشهای دکتر سیف‌اله بهرامی‌کیا (رئیس پیشین مرکز آموزش عالی الشتر)، تقدیر نمود.

 دکتر یونسی، تشریح کرد:«خوشبختانه استقبال دانشجویان از تحصیل در مرکز آموزش عالی الشتر، خوب بوده است».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، تأکید کرد:«همیشه باید تلاش کنیم ارتباط مستقیم بین مدیران دانشگاهی از جمله رؤسای مراکز آموزش عالی با دانشجویان، بیش از پیش، تقویت شود».  

رئیس پیشین مرکز آموزش عالی الشتر نیز در سخنان کوتاهی، از حمایت رئیس دانشگاه لرستان، فرمانداری سلسله، نیروی انتظامی و سایر نهادها، سارمانها و ارگانهای شهرستان سلسله در جهت همکاریها و پیگیریها برای کاهش مشکلات مرکز، سپاسگزاری کرد.

دکتر بهرامی‌کیا، توضیح داد: «این مرکز در سال 90 با دو رشته تحصیلی شروع به کار کرد و الان به پنج رشته افزایش یافته؛ مرکز آموزش عالی الشتر تعداد 500 تا 550 دانشجوی دختر (تک جنسیتی) دارد که 350 دانشجوی آن، غیربومی‌اند».

رئیس پیشین مرکز آموزش عالی الشتر، افزود:«ریاضیات و کاربردها، مهندسی کامپیوتر، مدیریت صنعتی، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و مدیریت بازرگانی، رشته‌های تحصیلی این مرکز هستند».

وی تشریح کرد:«ارتقای فضاسازی برای مرکز از جمله اقدامات در این چند سال اخیر بوده است و مرکز تعداد 10 کلاس دارد؛ مرکز دارای دو ‌آزمایشگاه است و آزمایشگاه «جی آی اس» راه‌اندازی شده که دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات است. همچنین، مرکز دارای دو سایت کامپیوتر و یک آزمایشگاه مجهز فیزیک و همچنین، آزمایشگاه مجهز الکترونیک است».

دکتر بهرامی‌کیا، توضیح داد:«همه کلاسهای مرکز آموزش عالی الشتر، دارای سیستم پروژکتور هستند».

وی از کوششها و تلاشهای صادقانه کارکنان مرکز آموزش عالی الشتر و اعضای هیئت علمی این مرکز، سپاسگزاری کرد.

رئیس پیشین مرکز آموزش عالی الشتر، بیان کرد:«سیستم کتابخانه مرکز نیز یک سیستم آنلاین و پیشرفته است و همه کتابهای مورد نیاز دانشجویان مرکز، در این کتابخانه وجود دارد».

دکتر محمدی غلامی (سرپرست جدید مرکز آموزش عالی الشتر) نیز در سخنانی، منصب مدیریت را یک فرصت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به جامعه دانست.

وی تصریح کرد:«هدف این است که گامهایی در جهت ارتقای شاخصهای مراکز آموزش عالی وابسته به دانشگاه لرستان برداریم».

دکتر محمدی غلامی، تشریح کرد:« همگی باید کوشش کنیم با تعامل و کمک یکدیگر و بیش از پیش، شاخصهای مختلف مرکز آموزش عالی الشتر را ارتقا دهیم».

 گفتنی است در این مراسم، ایرج بیرانوند (مسئول هماهنگی مراکز آموزش عالی وابسته به دانشگاه لرستان در استان)، امیدعلی بیرانوند (رئیس امور اداری دانشگاه)، اکبر چراغی (مدیر حراست دانشگاه)، مصطفی عزیزی (حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه) و کیوان (کارپردازی دانشگاه) نیز حضور داشتند.




۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۰
۴۹۵۱ بازدید