اخبار

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته/ نشست مشترک با دانشگاهیان دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۴/۲۵

 

دکتر مهدی فرنیان، عضو موظف هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، در نشست مشترکی که با حضور مسئولان دانشگاه لرستان و پژوهشگران دانشگاهی برگزار شد بر حمایت صندوق از شرکتهای دانش بنیان و کارآفرین، تأکید کرد.

صبح روز سه شنبه، 25 تیرماه این نشست در سالن جلسات شهید سیدسعید میربهرسی دانشکده ادبیات و اقتصاد دانشگاه لرستان و با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر محمد فیضیان، برگزار شد.

دکتر محمد فیضیان در سخنانی بر ارتباط هرچه بیشتر بین دانشگاه و مراکز آموزشی و تحقیقاتی با صنعت و تقویت هرچه بیشتر تحقیقات کاربردی، تأکید کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، بر این نکته تصریح کرد که با تقویت هم افزایی بین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و شرکتهای دانش بنیان و کارآفرینان، عرصه های جدید کسب و کار نیز رشد کرده که نتیجه اش، رونق تولید خواهد بود.

دکتر مهدی فرنیان نیز شرحی از وظایف صندوق را برای حاضران در جلسه ارائه کرد و به این مهم اشاره کرد که صندوق به ارائه راهکارها برای رونق کسب و کار به ویژه حمایت از صنایع نوپا اقدام میکند.

دکتر فرنیان، توضیح داد:« صندوق به ارائه خدمات مشاوره ای کارشناسی، صدور ضمانت نامه ها، بیمه های تخصصی و اعطای تسهیلات مالی و سایر کمکها خواهد پرداخت تا از ایده پردازان و فناوران، حمایت شود».

دکتر حمزه امیری، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان و دکتر محمودرضا شاکرمی، رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان نیز در این نشست حضور داشتند.

مدیران شرکتهای فناوری، فناوران، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی حاضر در این نشست، دیدگاهها و نقطه نظرات خود را در راستای حمایت صندوق از کارآفرینان و ایده پردازان، بیان نمودند.  



۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰
۲۵۴۰ بازدید