اخبار

تکریم و معارفه مسئولان نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد، پیام نور و علوم پزشکی لرستان

۱۳۹۸/۰۴/۱۲

 

مراسم معارفه مسئولان جدید و تکریم مسئولان پیشین نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی لرستان، پیام نور استان و علوم پزشکی لرستان، به صورت همزمان و به میزبانی دانشگاه لرستان، برگزار شد.

این مراسم، صبح روز چهارشنبه، 12 تیرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی تقوی، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، رؤسای دانشگاههای استان و مسئولان نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان، در محل سالن اجتماعات شهید علیرضا فرجی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی مرادیان به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، معارفه شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمرتضی حسینی نیز به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان منصوب شد.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین هادی گراوند به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان لرستان معارفه شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان و دانشگاه لرستان است که در این مراسم در سخنانی، بر این نکته تصریح کرد که بهترین گزارش عملکرد و گزارش کار، شاگردی مکتب امام جعفر صادق (ع) و سربازی امام زمان (عج) است.

وی اظهار امیدواری کرد همه ما بتوانیم در عمل به تعالیم و احکام دینی، بیش از پیش، کوشا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، معاون منابع و نیروی انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، در سخنانی، بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه برای حرکت محکم تر و برداشتن گامهای استوارتر و محکم تر در جهت تحقق هرچه بیشتر آرمانهای انقلاب اسلامی دانست.

وی توضیح داد که امروزه به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانشگاههای کشور منشأ خدمات و افتخارات فراوانی برای کشور شده اند و در بسیاری از زمینه ها از جمله مباحث داروسازی توانسته ایم به خودکفایی برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، تصریح کرد که با تقویت فرهنگ مقاومت و ایستادگی است که بسیاری از پیشرفتهای کشور، حاصل شده است.

وی افزود:«اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور، از افتخارات بزرگ نظام اسلامی هستند».




۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰
۲۹۹۷ بازدید