اخبار

مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴

 

مراسم اختتامیه یازدهمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان، برگزار شد.

روز سه شنبه، 4 تیرماه، در محل سالن اجتماعات شهید سیدسعید میربهرسی دانشکده ادبیات و علوم اقتصادی دانشگاه لرستان و با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی)، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان (دکتر احسان رشیدیان) و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان (دکتر حجت اله یونسی)، مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان، برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی) در سخنانی، اظهار امیدواری کرد کارگاههای هم اندیشی اساتید دانشگاه لرستان با هدف تحکیم و تقویت بیش از پیش مبانی دینی، تداوم داشته باشند.

وی افزود:«امسال، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از جمله مباحث مهم کارگاههای هم اندیشی اساتید است».

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان (دکتر احسان رشیدیان) نیز در سخنانی تصریح کرد که برگزار کارگاههای هم اندیشی اساتید دانشگاه لرستان باعث تقویت بیش از پیش مهارتهای عمومی به ویژه برای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده، شود.

دبیر دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده است که وی نیز در سخنان کوتاهی، تأکید کرد: «تلاش، آن است که هدف نهایی و مطلوب دانشگاه تمدن ساز و تحولگرای اسلامی برسیم».

گفتنی است این کارگاهها توسط دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه لرستان (نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه)، از اول تا چهارم تیرماه برگزار شد.

موضوعاتی همچون: سبک زندگی اسلامی، اندیشه سیاسی با محوریت تبیین بیانیه گام دوم و اخلاق حرفه ای از جمله مباحث مهمی است که در این کارگاهها توسط آقایان حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدمحمد میرهاشمی، دکتر ابراهیم متقی و دکتر حسین سروقامت، بیان شد.




۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۰
۳۰۲۸ بازدید