اخبار

تقدیر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان از رئیس دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۳/۳۰

 

مهندس فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان از دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق، از رئیس دانشگاه لرستان به خاطر همکاری و مشارکت دانشگاه لرستان در برگزاری مطلوب این کنفرانس بین المللی، تقدیر کرد.  

مراسم اختتامیه، عصر روز پنجشنبه، 30 خردادماه در محل سالن اجتماعات شهید محمدرضا دانیالی سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

کنفرانس در روزهای 29 و 30 خردادماه در محل سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد و بیش از یک هزار شرکت کننده از سراسر کشور، در این کنفرانس، حضور یافتند.  

مدیران صنعت برق کشور و شرکت توانیر، پژوهشگران و محققان صنعت برق، از سراسر کشور، در این کنفرانس بین المللی، شرکت کردند.

تمبر یادبود ویژه این کنفرانس با همکاری شرکت پست استان لرستان رونمایی شد و همچنین نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق کشور با بیش از 30 غرفه در محل محوطه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، در این دو روز، برپا شد.

برگزاری کارگاهها و نشستهای تخصصی مختلف در رابطه با حوزه برق و تقدیر از مقاله دهندگان و غرفه های برتر نیز، از دیگر بخشهای این کنفرانس بین المللی بود.

کنفرانس، در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت، برگزار شد.

در مجموع، تعداد 1377 مقاله به دبیرخانه کنفرانس، ارسال که از این تعداد و براساس داوریهای نهایی صورت گرفته، تعداد 47 مقاله، به صورت شفاهی و تعداد 60 مقاله نیز در قالب پوستر، ارائه شدند.

همچنین، معرفی جاذبه های گردشگری استان لرستان به شرکت کنندگان، از دیگر برنامه های جانبی بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق بود.  



 


۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۰:۰۰
۲۸۷۷ بازدید