اخبار

تأکید رئیس دانشگاه لرستان بر افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت/ آمادگی ایجاد میز صنعت

۱۳۹۸/۰۳/۳۰

 

رئیس دانشگاه لرستان گفت:«ارتباط دانشگاهیان با جامعه و صنعت را باید افزایش داد».

دکتر خسرو عزیزی، در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق که عصر روز پنجشنبه، 30 خردادماه در محل سالن اجتماعات شهید محمدرضا دانیالی سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد:«برگزاری اینگونه کنفرانسها مصداق بارز ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت است».

دکتر عزیزی، توضیح داد:«این کنفرانس، یک کنفرانس کاربردی و عملیاتی بود و زمینه های آشنایی هرچه بیشتر با بسیاری از دستاوردهای صنعت برق کشور را فراهم کرد».

رئیس دانشگاه لرستان، افزود:«امیدوارم ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت صرفاً منحصر به برگزاری کنفرانسها نشود و دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که میز صنعت را در دانشگاه ایجاد کند تا دانشجو، حین تحصیل بتواند مهارتهای کاربردی و عملیاتی را نیز بیاموزد».

وی تصریح کرد:«همچنین، دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که با انعقاد تفاهم نامه های مشترک علمی، تحقیقاتی با صنعت برق کشور، ارتباط خود را با صنعت برق، به یک ارتباط مستمر و دائمی، ارتقا دهد».

دکتر خسرو عزیزی، اظهار داشت:«ارتباط بین دانشجو و هیئت علمی با مباحث کاربردی صنعت برق در ذیل این کنفرانس، تقویت شد و باید این ارتباط، به صورت دائمی، تداوم داشته باشد».

دکتر عزیزی، بیان داشت:«صنعت برق کشور نیز بایستی از توانمندیها و ظرفیتهای اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاهها از جمله دانشگاه لرستان، بیش از پیش، استفاده نماید».

گفتنی است در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع نیروی برق که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، از مقاله دهندگان برتر، تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و حامیان کنفرانس، تجلیل شد.

این کنفرانس بین المللی در روزهای 29 و 30 خردادماه با همکاری مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان و دانشگاه لرستان، برگزار شد.

تعداد 1377 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که پس از داوری نهایی، تعداد 47 مقاله در قالب شفاهی و تعداد 60 مقاله در قالب پوستر، ارائه شدند.

همچنین، علاوه بر برگزاری کارگاهها و نشستهای تخصصی، نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق کشور نیز با بیش از 30 غرفه در مدت دو روز در محل محوطه دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، برپا شد. بیش از هزار نفر از سراسر کشور، در این کنفرانس شرکت کردند.



 


۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۰:۰۰
۲۵۶۱ بازدید