اخبار

دعوت رئیس دانشگاه لرستان از دانشگاهیان برای حضور حداکثری در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس

۱۳۹۸/۰۳/۰۹

 

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی) در پیامی از دانشگاهیان، به ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت کرد همچون سالهای قبل، امسال نیز حضور حداکثری و دشمن شکن در راهمپیمایی باشکوه روز جهانی قدس داشته باشند.

متن پیام رئیس دانشگاه لرستان:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از دستاوردهای مهم هویت بخش اُمت اسلامی که برآمده از وقوع انقلاب اسلامی ایران و رهبری الهی حضرت امام (ره) و هدایت روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی باشکوه این روز در هر سال است.

قدس و فلسطین از ارکان هویتی سیاسی، اجتماعی جهان اسلام و مسلمانان است و هیچ گاه ملت مظلوم فلسطین به فراموشی سپرده نمی شود و هر سال، با شکوهتر از سال قبل، جهان اسلام و ملتهای مسلمان و آزادیخواه جهان، با اتحاد و یگانگی، شعار مرگ بر اسراییل سر می دهند تا نشان دهند فلسطین و آزادسازی فلسطین از اشغال رژیم کودک کش صهیونیستی، همواره از اهداف مهم و اصلی حرکتهای آزادیبخش همه آزادیخواهان جهان به ویژه ملتهای مسلمان است.

 امسال نیز، ملت مسلمان ایران، همچون سالهای گذشته و در سایه ولایتمداری و اتحاد، در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت خواهد کرد تا بار دیگر با آرمانهای هویت بخش انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کرده و دوباره نقشه های شوم رژیم صهیونیستی و حامیانش را که این بار تحت عنوان معامله قرن از آن اسم برده شده است نقش برآب کند.

از جامعه دانشگاهیان، به ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت می شود همچون سایر اقشار مختلف مردم، حضور حداکثری در این راهپیمایی داشته باشند.

رئیس دانشگاه لرستان: خسرو عزیزی

 

 


۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۰
۲۴۱۴ بازدید