اخبار

بازدید از کارخانه شیر پگاه استان لرستان

۱۳۹۸/۰۳/۰۸

از بخشهای مختلف کارخانه شیرپگاه استان لرستان بازدید شد.

با برنامه ریزی مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان و در روز سه شنبه، 7 خردادماه، تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان با محوریت دانشکده دامپزشکی و همچنین گروه برق، از بخشهای مختلف کارخانه شیر پگاه استان لرستان بازدید کردند.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان (دکتر محسن عباسی) و رئیس گروه ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان (علی محمدی) نیز در این بازدید حضور داشتند.

بازدید از مراکز صنعتی، تولیدی استان لرستان برای تقویت ارتباط هرچه بیشتر بین دانشگاه لرستان و صنعت، از جمله برنامه هایی است که در سالهای اخیر توسط مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، اجرا شده است.

همراه با بازدید، جلسه مشترکی بین بازدیدکنندگان و مدیران کارخانه شیر پگاه استان لرستان برگزار شد و در این جلسه هر دو طرف، بر تقویت هرچه بیشتر همکاریهای مشترک علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کاربردی تأکید کردند.

رئیس گروه ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان، علی محمدی نیز بر آمادگی دانشگاه لرستان در جهت کمک برای انجام تحقیقات و پژوهشهای کاربردی تأکید کرد.

وی گفت:«دانشگاه باید مسئله محور باشد و خوشبختانه در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان صورت گرفته و انجام مستمر اینگونه بازدیدها، در همین راستاست».



 


۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۰
۲۶۱۱ بازدید