اخبار

برگزاری مراسم معنوی شب قدر با حضور دانشجویان و کارکنان دانشگاه لرستان/ برپایی نمایشگاه توسط کانون مهدویت دانشگاه

۱۳۹۸/۰۳/۰۶

 

جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه لرستان در شب شهادت مولای متقیان، امام علی (ع)، راهی مسجد الغدیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان شدند و در مراسم معنوی لیلةالقدر، شرکت کردند.

امسال، مراسم شبهای قدر دانشگاهیان استان (مرکز استان)، در مسجد الغدیر ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان واقع در میدان شهید «انوشیروان رضایی»(خرم‌آباد) برگزار می‌شود.

شامگاه یکشنبه، 5 خردادماه، همزمان با شب شهادت امام علی (ع) و دومین شب از شبهای قدر، مراسم معنوی قرائت دعای جوشن کبیر و راز و نیاز با خداوند متعال، با حضور دانشجویان و کارکنان دانشگاههای استان از جمله دانشگاه لرستان، در این مسجد برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی) نیز که مسئولیت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان را برعهده دارد در این مراسم معنوی، حضور یافت.

همچنین در محوطه کنار این مسجد، کانون مهدویت مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نمایشگاه  نقاشی روی شیشه (ویترای) را با موضوع: امام زمان (عج)، برگزار کرده که این نمایشگاه مورد استقبال دانشجویان و نسل جوان قرار گرفته است.

نمایشگاه نقاشی روی شیشه (ویترای)، در شبهای قدر برپاست.




۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰
۲۵۷۳ بازدید