اخبار

برگزاری نشست حلقه صالحین در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب

۱۳۹۸/۰۲/۱۵

 

نشست حلقه صالحین ویژه اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان با موضوع تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب، برگزار شد.

این نشست را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با سخنرانی مسئول این نهاد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی در محل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان برگزار نمود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی)، در این نشست صمیمی که ظهر روز یکشنبه، 15 اردیبهشت 98 برگزار شد، به تشریح مهم ترین دستاورها پرداخت.

 از جمله دستاوردهای تشریح شده از زبان حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی که براساس بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری بیان شد، این بود که مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بایستی در مقایسه با سایر انقلابات جهان صورت گیرد.

وی، یکی از مهم ترین دستاوردهای وقوع انقلاب اسلامی ایران را افزایش گسترده مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در همه صحنه ها از جمله انتخاباتها دانست.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی گفت:« به برکت انقلاب اسلامی، امکانات عمومی در کشور افزایش یافته است و اگرچه کمبودهایی داریم اما از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی انجام اقدامات مهمی در زمینه عدالت اجتماعی بوده است هرچند تا نقطه مطلوب فاصله داریم و باید اقدامات بیشتری در این زمینه انجام شود».  

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی توضیح داد:«از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، افزایش سطح بینش سیاسی و اجتماعی در جامعه است».

وی اظهار داشت:«یکی از بارزترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، حاکم شدن روحیه ایستادگی در برابر مستکبران بوده است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان بیان داشت:«چالشها و آسیبها را هم باید تبیین نمود و برای مقابله با آنها راه حلهای اثرگذار ارائه کرد تا در عین حال که دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تشریح می شوند آسیبها و چالشها هم مورد بررسی قرار گیرند».

گفتنی است در این نشست صمیمی که رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان (دکتر فریدون امیدی نسب) نیز در آن حضور داشت اعضای حاضر در نشست، دیدگاههای خود را بیان نمودند.



 


۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۰:۰۰
۲۳۹۸ بازدید