اخبار

قدردانی دبیر اجلاس رؤسای دانشگاههای برتر و بزرگ کشور از رئیس دانشگاه لرستان به خاطر برگزاری مطلوب بیست و دومین اجلاس رؤسای دانشگاههای سطح یک

۱۳۹۸/۰۲/۱۴

 

مشاور رئیس دانشگاه و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران و دبیر اجلاس رؤسای دانشگاههای برتر و بزرگ کشور (سیداحمدرضا خضری) در نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی) از وی به خاطر برگزاری مطلوب بیست و دومین اجلاس رؤسای دانشگاههای سطح یک کشور که روزهای پنجشنبه و جمعه، 12 و 13 اردیبهشت 98 به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، سپاسگزاری و قدردانی نمود.

در این نامه، همچنین از تلاشهای مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان (افشین مرادی فرد) قدردانی شده است.

بیست و دومین اجلاس رؤسای دانشگاههای سطح یک کشور با موضوع بررسی وضعیت استانهای سیل زده، در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد و رئیس هیئت ویژه بررسی سیل اخیر کشور و رئیس دانشگاه تهران (دکتر محمود نیلی احمدآبادی)، رؤسای دانشگاههای سطح یک کشور و همچنین معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم (دکتر محمدتقی نظرپور) از مناطق مختلف سیل زده شهرستان پلدختر بازدید کردند.

استان لرستان از جمله استانهای خسارت دیده در سیل اخیر کشور است و به همین علت، دانشگاه لرستان به عنوان میزبان بیست و دومین اجلاس رؤسای دانشگاههای سطح یک کشور، انتخاب شد.

همچنین در این اجلاس، تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و تحقیقاتی به امضای رئیس هیئت ویژه بررسی سیل اخیر کشور (دکتر محمود نیلی احمدآبادی) و رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی) رسید.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (دکتر محمدتقی نظرپور) نیز تصریح کرد که بایستی از ظرفیتها و توانمندیهای علمی دانشگاههای استانهای سیل زده در زمینه بررسی علل سیل و ارائه راهکارهای علمی استفاده شود.

گفتنی است استاندار لرستان (دکتر سیدموسی خادمی) نیز در این اجلاس شرکت کرد.



 


۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰
۳۰۲۶ بازدید