اخبار

تجلیل نمادین از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در محل تعدادی از کلاسهای درس با اهدای یک شاخه گل

۱۳۹۸/۰۲/۱۴

 

در یک حرکت فرهنگی نمادین و در راستای پاسداشت مقام شامخ معلم و استاد، از تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در محل کلاس درس و با اهدای یک شاخه گل، تجلیل شد.

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی)، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی)، معاون دفتر استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان (حجت الاسلام و المسلمین امین فاطمی نیک)، معاونان دانشگاه لرستان و رؤسای دانشکده های این دانشگاه، در یک حرکت فرهنگی نمادین، در محل کلاس درس تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان حاضر شدند و با اهدای یک شاخه گل، در راستای پاسداشت مقام شامخ معلم و استاد، از اعضای هیئت علمی، تجلیل کردند.

 این اقدام فرهنگی و نمادین، صبح روز شنبه، 14 اردیبهشت ماه، در محل تعدادی از کلاسهای درس دانشکده های فنی و مهندسی، ادبیات و اقتصاد، علوم پایه و دامپزشکی دانشگاه لرستان، صورت گرفت.

تجلیل نمادین از اعضای هیئت علمی حین تدریس در کلاس درس، با تشویق دانشجویان حاضر در کلاسهای درس، همراه شد.

چند روز پیش نیز، رئیس دانشگاه لرستان و معاونان دانشگاه در مراسمی که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان برگزار شد از اعضای برتر هیئت علمی دانشگاه لرستان (براساس شاخصهای معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی)، تجلیل کردند.

12 اردیبهشت روز معلم و شروع هفته گرامیداشت مقام معلم است و برنامه های فرهنگی دانشگاه لرستان در راستای پاسداشت مقام شامخ معلم و استاد، برگزار شدند.




۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰
۳۲۳۸ بازدید