اخبار

تجلیل رئیس دانشگاه لرستان از دانشجویان قهرمان ورزشی سال 97

۱۳۹۸/۰۲/۰۸

 

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت اله یونسی، از دانشجویان قهرمان ورزشی سال 97 این دانشگاه تجلیل کردند.

صبح روز یکشنبه، 8 اردیبهشت 98 در محل اتاق کار رئیس دانشگاه لرستان، از دانشجویان برتر و قهرمان ورزشی دانشگاه لرستان که توانسته اند عناوین برتری برای دانشگاه لرستان کسب کنند (ویژه سال 97)، تجلیل شد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، گفت:«هدف از اینگونه تجلیلها، قدردانی از زحمات دانشجویان و مربیان ورزش دانشجویی دانشگاه لرستان است که توانسته اند در مسابقات معتبر دانشجویی کشور همچون مسابقات المپیادهای دانشجویی، افتخارات مختلفی را برای دانشگاه لرستان کسب نمایند».

دکتر خسرو عزیزی اظهار داشت:«تقویت برنامه های ورزشی گام گذاشتن در مسیر تقویت سلامت جسمی و روحی دانشجویان است و یک مقوله زیرساختی مهم محسوب می شود».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت اله یونسی نیز در سخنان کوتاهی بر حمایت همه جانبه تیم مدیریتی دانشگاه لرستان از برنامه های ورزشی دانشجویی تأکید کرد و گفت:«خوشحالیم که تیمهای مختلف ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان توانستند در سال 97 موفقیتهای معتبر و مهمی در مسابقات مختلف دانشجویی به دست آورند».

دکتر یونسی افزود:«امیدواریم اینگونه موفقیتها در سال 98 نیز تداوم داشته باشد و بیش از پیش، شاهد رشد افتخارات ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان در عرصه های مختلف باشیم».

اسامی نفرات انتخاب شده:

سامان قلاوند؛ کاپیتال فوتبال.

حسین پورعابد: تکواندو.

محمد افشاری: تکواندو.

مهران محمدی: بوکس.

محسن رضاییان: تکواندو.

محمد گله دار: کشتی آراد.

دکتر مسعود رحمتی: مدیر پیشین گروه تربیت بدنی.

روح اله کریمی: مربی کشتی.

علی حسینی نژاد: مربی تکواندو.

رضا غلامی: ووشو.

مصطفی پیرداده بیرانوند: ووشو.

زینب خادمی: ووشو.

فاطمه خدادادی: ووشو.


 


 


۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۰
۳۰۵۱ بازدید