اخبار

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۱/۳۱

 

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه لرستان، به ریاست دکتر خسرو عزیزی تشکیل شد.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، در این جلسه که صبح روز شنبه، 31 فروردین ماه در محل اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان تشکیل شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تولد حضرت ولیعصر (عج) و عید نیمه شعبان، از حضور و همدلی همه نیروهای کمک رسان و امدادی دولتی، غیردولتی، نیروهای مسلح، روحانیت و گروههای جهادی در مناطق مختلف سیل زده استان لرستان، تقدیر و تشکر کرد.

دکتر عزیزی، تشریح کرد:«در سیل اخیر استان لرستان، شاهد بودیم که از همه اقشار مردم از سراسر کشور در مناطق سیل زده استان لرستان به ویژه شهرستان پلدختر حضور یافتند و این مشارکت گسترده در کمک رسانی، جلوه ای بسیار زیبا از همدلی و وحدت برای کمک رسانی به سیل زدگان است که باید قدردان تلاشها و کوششها باشیم».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«در بحث علت شناسی علمی سیل اخیر استان لرستان که یک سیل بی سابقه بوده است دانشگاهها دارای ظرفیتهای خوب علمی هستند و محققان دانشگاهی متخصص در این موضوع بایستی به علت شناسیهای همه جانبه در قالب تحقیقات جامع علمی و پژوهشی بپردازند».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی نیز در این جلسه، ضمن تبریک فرارسیدن عید نیمه شعبان، حضور و کمک رسانی همه نیروها در مناطق سیل زده استان لرستان را جلوه هایی از همدردی لسانی و همدردی جهادی دانست.

وی از حضور و کمک رسانی همه نیروها از جمله گروههای جهادی، مردمی و بسیج در مناطق سیل زده استان لرستان، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، کمک رسانی به سیل زدگان را همچون دوران دفاع مقدس، نوعی جهاد مقدس دانست.

در این جلسه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی اصل، مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و نمایندگان تشکلهای دانشجویی دانشگاه لرستان شامل بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان و جامعه اسلامی دانشجویان نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را درباره برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و اجتماعی تشکلها، بیان نمودند.

همچنین برنامه های فرهنگی، اجتماعی پیشنهادی مراکز آموزش عالی شهرهای پلدختر، کوهدشت،نورآباد و الشتر در این جلسه ارائه شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 بحث و گفتگو درباره پیش نویس آیین نامه عفاف و حجاب نیز از جمله مباحث این جلسه بود.



 


۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۰
۲۶۳۲ بازدید