اخبار

بازدید معاون آموزشی وزیر علوم از مناطق سیل زده پلدختر

۱۳۹۸/۰۱/۲۷

 

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر( معاون آموزشی وزیر علوم)، معاون عمرانی استاندار لرستان (دکتر احمد مرادپور)، رئیس دانشگاه لرستان ( دکتر خسرو عزیزی) و معاونان دانشگاه لرستان، راهی پلدختر شدند و از مناطق سیلابی این شهرستان بازدید نموده و با تعدادی از شهروندان به گفتگو پرداختند.

دکتر شریعتی نیاسر، در تاریخ دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۸ به خرم آباد آمد و همراه با دکتر مرادپور، ابتدا از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید کردند که نزدیک فرودگاه خرم آباد قرار دارد و در سیل اخیر، دچار خساراتی به ویژه در بخش آزمایشگاهی شد و سپس راهی پلدختر شدند و دکتر شریعتی نیاسر از نزدیک و در گفتگوهای. چهره به چهره با مردم با آنان ابراز همدردی نمود و از مناطق سیلابی بازدید کرد.

رئیس دانشگاه لرستان ( دکتر عزیزی) و معاونان دانشگاه لرستان ( دکتر جعفری، دکتر رشیدیان و دکتر فیضیان) نیز دکتر شریعتی نیاسر را همراهی نموده و توضیحات و گزارشات لازم را ارائه کردند.

مرکز آموزش عالی پلدختر نیز که وابسته به دانشگاه لرستان است به محل و مقر استقرار نیروهای ارتش اختصاص یافته است تا در یک کار گروهی، همکاری بین بخشی برای کمک رسانی و امداد رسانی به سیل زدگان پلدختر تقویت شود.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، همچنین ریاست ستاد امدادرسانی دانشگاههای استان لرستان به سیل زدگان استان را عهده‌دار است.

دبیر این ستاد نیز حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی است که مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان است.

از ابتدای وقوع سیل در استان لرستان تاکنون، این ستاد، بیش از دو هزار بسته کمک رسانی را با حضور رئیس ستاد ( دکتر عزیزی) در بین سیل زدگان استان لرستان به ویژه سیل زدگان پلدختر، توزیع کرده است. 


 


۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۰
۲۸۶۲ بازدید