اخبار

بازدید معاون آموزشی وزیر علوم و معاون عمرانی استاندار لرستان از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۶

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (دکتر مجتبی شریعتی نیاسر) و معاون عمرانی استاندار لرستان (دکتر احمد مرادپور) از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان که در سیل اخیر، دچار خسارتهایی شد، بازدید کردند.

در این بازدید که صبح روز دوشنبه، 26 فروردین 98 صورت گرفت، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی)، معاونان دانشگاه (دکتر رشیدیان، دکتر جعفری و دکتر فیضیان) و رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی (دکتر شاکرمی)، توضیحات لازم و گزارش اقدامات انجام شده در رابطه با سیل اخیر را ارائه نمودند.

دکتر شریعتی نیاسر و دکتر احمد مرادپور، از بخشهای مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان به ویژه بخشهای آزمایشگاهی و تأسیسات که در سیل اخیر، دچار خسارتهایی شد، بازدید کردند.

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی نیز توضیح داد که اگر اقدامات پیشگیرانه در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان توسط نیروها و عوامل، صورت نمی گرفت به مراتب، خسارات بیشتری به این دانشکده وارد می شد.

دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و در سیلاب اخیر، به علت طغیان آبهای حوزه کوهستانی بالادست دانشکده، دچار خساراتی شد.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، پس از بازدید از بخشهای مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، راهی شهرستان پلدختر شد تا از مناطق سیلابی این شهرستان و همچنین مرکز آموزش عالی شهرستان پلدختر (وابسته به دانشگاه لرستان) نیز بازدید کند.



 


۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰
۲۹۷۹ بازدید