اخبار

فعالیت ستاد امدادرسانی دانشگاهیان لرستان به ریاست دکتر عزیزی (کمک به سیل زدگان)

۱۳۹۸/۰۱/۲۵

 

ستاد امدادرسانی دانشگاهیان استان لرستان به سیل زدگان، با ریاست دکتر خسرو عزیزی (رئیس دانشگاه لرستان) از همان روزهای نخست وقوع سیل اخیر در استان لرستان تشکیل شد و تاکنون، به امدادرسانی و کمک رسانی مستمر و مداوم به سیل زدگان مناطق مختلف لرستان، اقدام کرده است.

دبیر این ستاد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی (مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان لرستان) است.

در این ایام، کمکهای جمع آوری شده اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاهی، در قالب تهیه دو هزار و پانصد بسته غذایی، به مناطق مختلف سیل زده استان لرستان از جمله شهرستان پلدختر، ارسال و با حضور رئیس ستاد (دکتر خسرو عزیزی) در بین سیل زدگان، توزیع شد.

همچنین از ده روز گذشته تاکنون، رئیس ستاد امدادرسانی دانشگاهیان استان لرستان (دکتر عزیزی)، به صورت مستمر و میدانی در مناطق مختلف سیل زده استان لرستان به ویژه شهرستان پلدختر حضور داشته و از نزدیک، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، بر توزیع کمکهای دانشگاهیان در بین سیل زدگان، نظارت میدانی داشته است.

ستاد امدادرسانی دانشگاهیان استان لرستان، شامل پنج کارگروه است که عبارتند از:

کارگروه بهداشت و سلامت؛ دبیر: دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان.

کارگروه مشاوره و روانشناسی؛ دبیر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد.

کارگروه خدماتی؛ دبیر: بسیج اساتید استان لرستان.

کارگروه علمی، تحقیقاتی؛ دبیر: دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان.

کارگروه پایش امدادرسانی؛ دبیر: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان.

همچنین در سیل اخیر، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان که نزدیک به فرودگاه خرم آباد قرار دارد به دلیل طغیان حوزه های بالادست، دچار آبگرفتگی و خساراتی به تجهیزات این دانشکده شد که با مشارکت و حضور میدانی  مستمر مدیران و کارکنان دانشگاه لرستان، روند پاکسازی این دانشکده از خرابیهای ناشی از گل و لای برجای مانده از سیل، پایان یافت.  

 


 


۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۰:۰۰
۳۰۶۴ بازدید