اخبار

پیام رئیس دانشگاه لرستان در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا

۱۳۹۸/۰۱/۲۴

 

رئیس دانشگاه لرستان(دکتر خسرو عزیزی)، در پیامی، اقدام خصمانه اخیر آمریکا را محکوم کرد.

متن پیام دکتر عزیزی، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر حکومت آمریکا که شیطان بزرگ است در اقدامی خصمانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که همواره سپاه سرافراز اسلام است تحت عنوان نیروی تروریستی، معرفی کرده است.

رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا با اینگونه اقدامات خصمانه نمی تواند کوچک ترین خللی در حمایت قاطع ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی از پاسداران سرافراز مدافع وطن، ایجاد کند.

حکومت آمریکا، همیشه، با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران، دشمنی کرده است و هر بار نیز به برکت وجود ولایت فقیه و اتحاد و انسجام ملت، شکست خورده است.

اگر نبود جانفشانیهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به ویژه سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی، گروههای تروریستی همچون داعش، امنیت وجودی کشورهای خاورمیانه را در معرض تهدید جدی قرار میدادند.

تصمیم اخیر رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا را شدیداً محکوم میکنم و به طور حتم، این بار هم اقدامات خصمانه آمریکا، همچون گذشته، شکست خواهد خورد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، قوی تر از گذشته، در مسیر پیشرفت و اقتدار، حرکت خواهد کرد و ملت و دولت، با همدلی و اتحاد، در قامت پاسداری از نظام، سیاستهای استکبار جهانی را ناکام خواهند گذاشت.

رئیس دانشگاه لرستان: خسرو عزیزی



 


۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۰
۲۱۸۵ بازدید