اخبار

پیام شادباش نوروزی رئیس دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۱۲/۲۸

 

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی، در پیامی، سالروز تولد مولای متقیان، حضرت علی (ع)، روز پدر و فرارسیدن نوروز را شادباش گفت.

متن پیام دکتر عزیزی:

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

سالروز تولد مولای متقیان، امیرمؤمنان، حضرت امام علی(ع)، روز پدر و فرارسیدن ایام نوروز باستانی را به ملت شریف ایران، به ویژه دانشگاهیان استان، شادباش می گویم.

تلاقی ایام نوروز 98 با ایام ماه پرخیر و برکت رجب، یک همزمانی مبارک و خجسته است و امیدوارم بیش از پیش، معنویت و توجه به آموزه های دینی و اخلاقی، در جامعه گسترش یابد.

سالی که گذشت همراه با موفقیت های مختلف علمی و فناوری بود و این، گویای تلاش های گسترده برمبنای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی است.

دانشگاه، محور توسعه است و در این زمینه، دانشگاه لرستان نیز تلاش کرده است در راستای توجه به نیازها و ظرفیت های موجود درون استانی، نقش علمی و فناوری خود را ایفا نماید.

آغار سال جدید خورشیدی، در ایامی است که فصل نو انقلاب اسلامی، تحت عنوان گام دوم، شروع شده است.

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقشه استراتژیک و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، برای همگان ترسیم شده است.

نو شدن و تحول در راستای پیشرفت همه جانبه کشور، از اهداف اصلی و مهم است و بی تردید، جامعه دانشگاهی، برای تحقق این مهم، گام برداشته است.

به برکت انقلاب اسلامی، گامهای اثربخشی در همه ابعاد برداشته شده است.

اگرچه هنور تا رسیدن به ایده آل ها، فاصله داریم ولی با توجه عملیاتی به محتوای بیانیه گام دوم، خواهیم توانست به سرعت، فاصله با ایده آل ها را کاهش داده و به اهداف بزرگ برسیم.

برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر یک ساله اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان عزیز و کارکنان گرامی دانشگاه لرستان، سپاسگزاری نمایم.

امیدوارم نوروز و سال جدید، روزهایی سرشار از آرامش، موفقیت و شادکامی برای ملت ایران، به ویژه خانواده دانشگاهیان کشور باشد.

رئیس دانشگاه لرستان: خسرو عزیزی


 

 


۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۰
۳۳۷۳ بازدید