اخبار

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان

۱۳۹۷/۱۲/۲۱

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، از بخشهای مختلف دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر سورنا ستاری، ظهر روز سه شنبه، 21 اسفندماه، از بخشهای مختلف دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان، بازدید نمود.

استاندار لرستان (دکتر سیدموسی خادمی)، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر خسرو عزیزی)، رئیس پارک علم و فناوری لرستان (دکتر محمودرضا شاکرمی)، رئیس بنیاد نخبگان لرستان (دکتر حمزه امیری)، معاون اقتصادی استاندار (مهندس گودرز امیری)، فرماندار خرم آباد (اسد عبدالهی) و برخی دیگر از مدیران، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور را در این بازدید، همراهی کردند.

دکتر سورنا ستاری، به گفتگو با مسئولان شرکتهای دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان، پرداخت و مدیران دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری لرستان نیز در این بازدید، توضیحات لازم کاری را ارائه نمودند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، از اتوبوسهای فضایی پارک علم و فناوری استان، مرکز کارآفرینی و شتابدهی دانشگاه، آزمایشگاه امنیت شبکه و مرکز امنیت سایبری دانشگاه لرستان نیز، بازدید و با مدیران مربوطه، به گفتگو پرداخت.  

مرکز پیشنهادی نوآوری دانشگاه لرستان و مجتمع خدمات فناوری پارک علم و فناوری استان، از دیگر بخشهایی بود که مورد بازدید دکتر ستاری، قرار گرفت.




 


۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰
۳۵۳۱ بازدید