اخبار

کسب دو مدال توسط دانشجویان دختر دانشگاه لرستان در مسابقات ووشو دانشجویان کشور

۱۳۹۷/۱۲/۱۹

 

دانشجویان دانشگاه لرستان، «زینب خادمی» و «فاطمه خدادادی»، موفق شدند دو مدال طلا و بُرنز را در اولین دوره مسابقات ووشو دانشجویان دختر و پسر کشور، کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، زینب خادمی، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تحصیلی تربیت بدنی، توانست در وزن منفی 65 کیلوگرم، مقام اول را از آن خویش کند و موفق به دریافت مدال طلا شود.

فاطمه خدادادی، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تحصیلی زبان و ادبیات عرب نیز در وزن منفی 60 کیلوگرم، مقام سوم را به دست آورد و مدال بُرنز را کسب نمود.

در همین رابطه، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت اله یونسی، به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، گفت:«خوشبختانه تیمهای ورزشی دانشجویی دانشگاه، توانسته اند در مسابقات مختلف منطقه ای و ملی، موفقیتهای متعددی کسب کنند».

دکتر یونسی، توضیح داد:«این موفقیت ورزشی را به دانشجویان، اعضای تیم، مربیان، دست اندرکاران تیم و همه کسانی که برای کسب این موفقیتها، تلاش نموده اند تبریک می گویم».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«خوشبختانه با برنامه ریزیها و تلاشهای انجام شده، اقدامات اثربخشی در زمینه تجهیز و نوسازی زیرساختهای ورزشی دانشگاه لرستان صورت گرفته و بی تردید، همه این تلاشها، از عوامل بسترساز موفقیتهای ورزشی دانشجویی است».  

مدیر تربیت بدنی دانشگاه لرستان، احسان احمدی، نیز به خبرنگار روابط عمومی، گفت:«اولین دوره مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، از تاریخ 18 تا 20 اسفندماه امسال، به میزبانی دانشگاه قم در حال برگزاری است».

وی، کسب دو مدال، توسط دانشجویان دختر دانشگاه لرستان را به جامعه دانشگاهی استان، شادباش گفت.

 گفتنی است در این دوره از مسابقات، بیش از 30 تیم از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، شرکت کردند.


 


۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۰
۲۳۰۰ بازدید